سه هفته به امتحان

خرید بک لینک

احساس ناتوانی زیادی اذیتم میکند. چرا باید انقد آزاردهنده باشد؟ توان هر کس حدی دارد. چرا رو به رویی با مرزهای خودم انقدر آزاردهنده است؟ شاید چون باور ندارم این مرز من باشد. چیزی که میخواهم دو قدم آن طرف تر است و من حس میکنم همه چیزهای لازم برای به دست آوردنش را دارم، جز توانی که از این تخت بلند شوم و پای آن میز بنشینم. چطور به خودم بقبولانم که مرزهای توان من این است؟ لبه های تختی که نمیتوانم از روش بلند شوم؟ 

هنوز...

ما را در سایت هنوز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: جمعه 24 تير 1401 ساعت: 8:54

صفحه بندی